niedziela, 16 czerwca 2019

Oko Pustyni. Recenzja trzeciego tomu Tajemnicy Askiru


Tytuł: Oko Pustyni
Autor: Richard Schwartz
Seria: Tajemnica Askiru


Havald, Leandra, Zakora, a także pozostali członkowie drużyny trafiają do pustynnej krainy Besarajnu. Oprócz głównego celu, czyli znalezienia sojuszników, którzy mogli wesprzeć ich walce z Imperium Thalaku, muszą zmierzyć czoła z handlarzami niewolników, którzy porwali Leandrę. Sytuacja jeszcze bardziej się komplikuje,, gdy wplątują się dodatkowo w walkę o tron.

Akcja trzeciego tomu Tajemnic Askiru toczy się intensywnie, co chwila się coś dzieje. Na pewno więc dlatego nie ma co narzekać na nudę. Fabuła również jest ciekawie rozwinięta. Nie ma jakiś szczególnych zmian pod względem postaci. Dalej są takie jak były od samego początku, czyli wyraziste. Może trochę autor poskąpił tym razem szczegółów opisów i nieco poważniejszego tonu nadal dialogom.

Sięgając po Oko Pustyni, byłam bardzo ciekawa jak potoczą się dalsze losy Havalda i jego współtowarzyszy. To była książka, na którą bardzo czekałam. Ogólnie książkę czytało mi się bardzo lekko i przyjemnie. Udało mi się przeczytać ją w jeden dzień i jestem nią oczarowana. Co prawda ciągnęłam się na dobre w nią po kilku rozdziałach, ale fajnie było znów znaleźć się w świecie stworzonym przez Richard’a Schwartz’a.

1 komentarz:

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...