niedziela, 7 lutego 2021

Nigdy nie wiesz, kiedy przeszłość upomni się o swoje. Recenzja książki DLACZEGO WŁAŚNIE JA

 



Tytuł: Dlaczego właśnie ja 

Tytuł oryginalny: In Case of Emergency

Autor: E.G. Scott

Wydawnictwo: Muza 


Charlotte miała szansę, aby zostać wysokiej rangi neurochirurgiem. Jednak jeden błąd i śmierć pacjentki w jego wyniku przekreślił na zawsze te plany. Alternatywą dla zmarnowanej kariery okazuje się prowadzenie gabinetu akupunktury, Pewnego dnia jednak mroczna przeszłość daje o sobie znać. Do Charlotte dzwoni policja z prośbą o przyjazd w celu zidentyfikowania zwłok. Od tego momentu życie dziewczyny zmienia się o 180 stopni.


Do czytania "Dlaczego właśnie ja" podeszłam z wielką nadzieją, że zostanie zaserwowany mi porządny thriller psychologiczny i….nie zawiodłam się! Całą książkę pochłonęłam w ciągu jednej nocy, bo ciężko było mi się oderwać. Jedynie, na co mogę narzekać w tej książce to narracja w pierwszej osobie, jaką posłużyli się autorzy. Stanowczo za dużo ta książka miała narratorów pierwszoosobowych. Momentami wybijało mnie to z rytmu, bo bohaterowie wychodzili na zwykłych nudziarzy. Poza tym książka perfekcyjnie napisana! Pomysł na fabułę genialnie poprowadzony, chociaż po dotarciu do zakończenia odniosłam wrażenie, że nie do końca zrealizowany. Bohaterowie…dobrze stworzeni, jednak niektórzy moim zdaniem nie powinni byli opowiadać tej historii.


Podsumowując miło swoich wad, ta książka to majstersztyk pośród thrillerów psychologicznych, po który warto sięgnąć.



Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...