poniedziałek, 15 lutego 2021

Poznaj tajemnice lekarzy rodzinnych w książce Lekarz ci tego nie powie - recenzja

 



Tytuł: Lekarz ci tego nie powie 

Tytuł oryginalny: The Secret Gp. What really goes on inside your doctor's surgery

Autor: Max Skittle 

Tłumaczenie: Jolanta Sawicka

Wydawnictwo: Muza 





Max Skittle na co dzień pracuje jako lekarz rodzinny i ma do czynienia z różnymi pacjentami. Jedni po prostu przychodzą do niego z blahych powodów, inni, na pozór zdrowi wychodzą z jego gabinetu, z przerażającą diagnozą. Wszystko odbywa się podczas dziesięciominutowej wizyty lub (jak czasem się trafi) wizyty domowej. Skittle w swojej książce zdradza kulisy pracy lekarza rodzinnego, opowiada o pacjentach, którzy doczekali się powrotu do zdrowia, ale też i tych, których choroba zabrała. Dzieli się także swoim życiem prywatnym.


Za książkę Lekarz ci tego nie powie zabrałam się z wielką ciekawością i..skończyłam ją z lekkim rozczarowaniem. Gdzieś w którymś momencie przed końcem książki autorowi skończył się pomysł na książkę i postanowił opisać początki pandemii koronwirusa w Anglii. I moje zadowolenie z tej książki automatycznie umarło w tym momencie. Przez ponad trzysta stron czytałam książkę z ciekawością, czy pacjent x wyjdzie z depresji, czy pacjentka y pójdzie w końcu na chemioterapię. Przypadki opisane przez Skittle, były naprawdę ciekawe więc liczyłam na jeszcze ciekawsze zakończenie. Sporo też w niej życia prywatnego autora, tu doktor dzieli się swoimi przeżyciami związanymi z rodzicielstwem. 

Bardzo podobała mi się forma pamiętnika, dzięki temu wszystkie wydarzenia/wizyty pacjentów są uporządkowane. 


Podsumowując ogólnie, LEKARZ CI TEGO NIE POWIE to ciekawa, momentami nawet zabawna książka. 



Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...