niedziela, 16 maja 2021

Greenwich Park - czyli coś tu poszło chyba nie tak.

 



Tytuł: Greenwich Park

Tytuł oryginalny: Greenwich Park

Autor: Katherine Faulkner

Wydawnictwo: Muza





Życie Helen Thorpe jest niemal idealnie. Mieszka w jednej najzamożniejszych dzielnic Londynu- Greenwich Park, a jej mąż Daniel jest cenionym architektem. Wszystko zmienia się, gdy Helen poznaje Rachel, młodą samotną matkę.






Po przeczytaniu książki Greenwich Park miałam bardzo mieszane uczucia, ponieważ odniosłam wrażenie, że coś w tej książce po prostu poszło nie tak. Na początku czytania byłam wręcz odczarowana tą książką, jednak im dalej w las, tym moja fascynacja się zmniejszała. Zastanawiam się przede wszystkim, czemu, autorka postanowiła tak długo przeciągać niektóre wątki, które w końcu sprawiły, że moja ciekawość, co wydarzy się dalej, wypala się i kiedy już doszłam do niby punktu kulminacyjnego, nawet nie odczułam tego. Autorka zbyt mocno skupiła się na rozciąganiu fabuły niż na prowadzeniu akcji. Nieco smucił mnie też fakt, że opisy były mało atrakcyjne i trochę niedbale, przez co ciężko było mi się wciągnąć w te historię, która po pierwszym dobrym i wciągającym wrażeniu , stała się ciężka i nawet trochę nudna. Akcji brakowało dynamizmu, który zazwyczaj wciąga mnie w czytaną książkę. Czy w takim razie, czy jestem rozczarowana? Odrobinę, po świetnej akcji wydawnictwa z przesyłaniem tajemniczej koperty, jako zapowiedź książki. Byłam nastawiona, na coś, co zwali mnie z nóg, jednak zakończyło się na kwaśnym uśmiechu.


Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...