wtorek, 15 czerwca 2021

To nie mogło się tak skończyć! - recenzja Afektu Remigiusza Mroza

 



Tytuł: Afekt

Autor: Remigiusz Mróz

Seria: Joanna Chyłka, tom 13

Wydawnictwo: Czwarta Strona


Po zmianie kancelarii Joanna Chyłka i Kordian Oryński muszą przystosować się do nowego otoczenia. Chyłce przychodzi bronić brata jednego z najważniejszych polityków w Polsce, sprawa jest poważna ponieważ zostaje on posądzony o pedofilstwo. Dodatkowo życie prywatne wojowniczej prawniczki coraz bardziej się komplikuje.



Do czytania Afektu zabrałam się z wypiekami na twarzy, a skończyłam przewracając oczami. Może zacznę od tego, że ta książka moim zdaniem nie powinna się tak skończyć albo zakończyć o 63 strony wcześniej. I nie potrafię zrozumieć, czemu Mróz zniszczył, tak genialną książkę, serwując mi tak okropne zakończenie. Pomimo ukłucia rozczarowania zakończeniem, cała książka bardzo mi się podobała. Remigiusz Mróz perfekcyjnie poprowadził całą fabułę dostarczając sporej ilość napięcia. Dzięki temu udało mi się pochłonąć książkę w jedno popołudnie. 

Brakowało mi jedynie ciekawszych, barwniejszych i bardziej szczegółowych opisów, które z pewnością jeszcze bardziej podkreśliłyby klimat książki. 

Podsumowując Afekt to kolejna świetnie napisana książka przez Remigiusza Mroza. Z wielką niecierpliwością będę wyczekiwać kolejnej części przygód duetu Chylki i Zordona.



Za książkę i poduszkę serdecznie dziękuję: Czwartej Stronie Kryminału


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...