środa, 27 czerwca 2018

Nie jestem Waszą marionetką!! Recenzja książki „Marionetka" autorstwa Amo Jones




Tytuł: „Marionetka”
Tytuł oryginalny: Elite King’s Club. The Broken Puppet
Autor: Amo Jones
Tłumaczenie: Monika Wisniewska
Cykl: Elite Kings Club #2
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Data premiery: 18.05.2018


Dziś dalej kroczymy śladami historii o Srebrnym Łabędziu i kolejnych tajemnicach Elite Kings Clubu.

Po wydarzeniach z pierwszej części Madi i Tatum ukrywają się przed Bishopem i resztą Elite Kings Club. Jednak nie cieszą się zbyt długo wolnością, ponieważ chłopak bardzo szybko je odnajduje i sprowadza dziewczyny do domu. Madi chcąc odpocząć od wszystkiego, co się wydarzyło udaje się w zjeździe  do którego niegdyś jeździła z ojcem. Tam odkrywa kolejną tajemnicę, która tym razem niemal, że zrujnuje wyobrażenie o swojej przeszłości.
„Nachylił się w moją stronę i zmrużył oczy.
– Chyba będę mówił na ciebie Silver.” (*¹)

AKCJA I FABUŁA
W tej części akcja rozkręca się jeszcze bardziej, a fabuła nabiera większych rumieńców. Jednak jak dla mnie niektóre wydarzenia w wątkach zasługiwałyby na większe rozwinięcie, ponieważ zapowiadały się dość ciekawie.

POSTACIE
Hmm...w tej części przybywa, trochę postaci między innymi pojawiają się Zaginieni Chłopcy, którymi zajmuje się, czy opiekuje się nimi jakaś ważna kobieta. I tak jakoś skojarzyło mi się to z bohaterami z Piotrusia Pana, bo tam jak wiadomo,  też występują podobni bohaterowie. Tylko ci z książki Jones są jakby bardziej współcześni i mają konkretną rolę do odegrania.
„–Amira? — uśmiecha się szeroko—Seksownie." (*²)


Muszę przyznać, że druga część Elite Kings Clubu odrobinę mniej mi się podobała, ponieważ jest dla mnie trochę przekombinowana. Owszem to, co się dzieje, w fabule jest ciekawe, ale momentami do przewidzenia, ale niektóre wątki związane z główną bohaterką, można było sobie darować. Mimo tego autorka w dalszym stopniu perfekcyjnie utrzymuje mroczny klimat. Z cierpliwością będę oczekiwać kolejnej części.


Za książkę dziękuję



Przypisy.
*cytaty z książki „Marionetka”
**cytat (*¹) Rozdział 10, strona 81
***cytat (*²) Rozdział 3, strona 27 

2 komentarze:

  1. Pierwsza część zbierała różne opinie, ta chyba też, ale mimo wszystko chcę dać im szansę i sprawdzić jak ja je odbiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam książek tej autorki ale raczej nie dam szansy bo słyszałam wiele nieciekawych opinii na temat tej serii :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...