środa, 7 kwietnia 2021

Coś poszło nie tak, czyli recenzja książki Fatalne kłamstwo

 



Tytuł: Fatalne kłamstwo

Tytuł oryginalny: The Three Women

Autor: Valerie Keogh

Tłumaczenie: Katarzyna Bieńkowska

Wydawnictwo: Muza


Joanne, Beth i Megan poznają się podczas studiów na jednym z londyńskich uniwersytetów. Każda z nich jest inna ,jednak szybko znalazły nić porozmawiać i ich przyjaźń rozkwitała. Po latach,gdy każda z nich prowadzi sielankowy tryb życia, który wkrótce zostaje zakłócony przez kłamstwa i sekrety sprzed lat.


Fatalne kłamstwo wzbudziło we mnie bardzo różne uczucia. Po pierwszych rozdziałach, byłam zachwycona fabułą tej książki, jednak im dalej w fabułę tym odnosiłam wrażenie, że coś z tą książką jest nie tak. Że coś autorce nie wyszło i z takim uczuciem skończyłam czytanie. A samo zakończenie wzbudziło we mnie konsternacje i wrażenie, że autorka pod koniec całkiem odpłynęła. Patrząc na sam pomysł fabuły, można powiedzieć, że jest dobry, a nawet bardzo dobry, jednak w pewnym momencie po prostu coś poszło nie tak i autorka miotała się trochę z fabułą, niszcząc przez to całą koncepcje swojego pomysłu. W pewnym momencie również odniosłam wrażenie, że książka skończyła się w momencie, w którym autorka zdradza sekret Megan , a później trochę na siłę próbuje połączyć z nim dalsze zdarzenia.  Książka zrobiła też na mnie wrażenie lekkiej obyczajowej historii zamiast trzymającego w napięciu kryminału.


Ogółem Fatalne kłamstwo przeczytałam, w niecałe dziesięć godzin, dzięki lekkiemu językowi i temu, że udało się autorce wzbudzić we mnie ciekawość , jak ona się skończy. Książka z pewnością spodoba się osobom, które lubią lekkie kryminały.



Dziękuję serdecznie za książkę i puzzle wydawnictwu Muza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...