czwartek, 9 listopada 2017

Czwartkowy Molik - akcja portalu czytajpl.pl

Hejka! 

Ostatnio przeglądając jeden z portali książkowych, natknęłam się na bardzo ciekawą akcję.



Jest to akcja zorganizowana przez portal CZYTAJPL.PL Przez cały listopad dzięki rozwieszonym w miastach plakatom, skanując kod za pomocą specjalnej aplikacji WOBLINK* można całkowicie ZA DARMO korzystać z udostępnionych przez portal e-booków i audiobooków .


Dostępne tytuły :

E. Cherezińska
"KORONA ŚNIEGU I KRWI "

D. G. Roberts
"SHANTARAN"

D. Lagercrantz
" WANDA"
Opowieść o sile życia i śmierci. 
Historia Wandy Rutkiewicz. 

F. Springer
"MIASTO ARCHIPELAG"
Polska mniejszych miast 

W. Drewniak
"HISTORIA BEZ CENZURY²"

P. Wohlleben
"SEKRETNE ŻYCIE DRZEW"

D. Ariely
"SZCZERA PRAWDA O NIEUCZCIWOŚCI"

C. Läckberg
"KSIĘŻNICZKA Z LODU"

J. Ronson
"#WSTYDŹSIĘ! "

M. Kamiński, K. Stachowicz-Gacek
" MAREK I CZASZKA JAGUARA "

K. Piskorski
" CZTERDZIEŚCI I CZTERY "

J. Małecki
"ŚLADY" 

Co myślicie na temat takiej akcji? 
Dajcie znać w komentarzach 😘

2 komentarze:

  1. Bardzo fajna akcja. Sama rozpowszechniłam ją wśród znajomych. Znalazłam wśród nich książkę o Wandzie którą chciałam przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam, aż dwie:) wgl zaszalałam, ściągnęłam plakat i powiesiłam w pracy:)

      Usuń

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...