wtorek, 14 listopada 2017

Środowy Molik - e-book vs papierowa ksiazka



E-book czy tradycyjna książka?
Postęp towarzyszy nam od początku istnienia i nie ominął nawet książek. Mamy tradycyjne papierowe, w wersji kieszonkowej, a teraz także w elektronicznej czy audio . 
W dzisiejszym  poście postawiłam zadać Wam proste pytanie. 




 Wolicie tradycyjną - papierową  formę książki czy jej elektroniczny odpowiednik? 


Dajcie znać w komentarzach, fajnie będzie poznać waszą opinie.

Co wolę ja? 

Jeśli o mnie chodzi, to ja uznaje książki tylko i wyłącznie w formie papierowej. Przeczytałam w życiu tylko dwie książki w postaci e-booka, ale ta forma mnie nie zachwyciła i nie przekonała. Następną rzeczą za, która uwielbiam papierowe książki, jest zapach. Zapach druku i nowości, tego e-book nie ma. I co najważniejsze książki, nie trzeba podłączać pod ładowarkę, można ją czytać bez obawy o to, że się rozładuje, w przeciwieństwie do czytnika e-booka.


MIŁEGO DNIA 

3 komentarze:

  1. Wolę książki w wersji papierowej, ale do ebooków również się przekonałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię i taka i taka wersje. Wszystko zależy od sytuacji w jakiej mogę poczytać 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Stanowczo wolę papier niż nowoczesną technikę. Poza tym szybciej męczą mi się oczy na czytniku.
    pozdrawiam
    KSIĘGOZBIÓR

    OdpowiedzUsuń

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...