czwartek, 21 października 2021

Miłość w cieniu mafii - recenzja książki "Lupo"


 

Tytuł: Lupo

Tytuł oryginalny: Machiavellian

Autor: Bella Di Corte

Seria: Gangsterzy Nowego Jorku (tom 1)

Wydawnictwo: Muza


Vittorio Lupo Scarpone miał przed sobą świetlaną przyszłość w roli mafijnego bosa w Nowym Jorku, jednak jedna decyzja sprawiła, że stał się samotnym wilkiem. A jego misja sprowadziła się jedynie do ochrony dziewczyny, która nawet nie miała pojęcia o jego istnieniu. Grożące dziewczynie niebezpieczeństwo sprawiło, że ich losy miały połączyć się na zawsze przez jeden niewinny układ.

"Musiała być jakaś inna droga, łatwiejsza i spokojniejsza niż ta. Może dlatego śmierć jest taka trudna. Musimy zapłacić za grzechy, zanim zaznamy wiecznego ukojenia"

Lupo to pierwsza, część sagi o losach rodzin mafijnych z Nowego Jorku, którą bardzo dobrze mi czytało. Kiedy sięgałam po tę książkę, miałam lekkie obawy co do fabuły, ponieważ tematyka mafii w książkach jest już trochę oklepana przez autorów, zwłaszcza kiedy dodatkowo pojawia się w niej wątek miłosny. Mimo obaw zostałam mile zaskoczona.


Autorka ułożyła bardzo ciekawą i wciągającą fabułę, wplatając w nią bardzo sprawnie różne wątki. Sam wątek miłosny między głównymi bohaterami odrobinę mnie zawiódł, ponieważ liczyłam na głębszą i namiętną relację. Ponadto sama główna bohaterka momentami bywała dla mnie irytująca i zdecydowanie wolałam te momenty, kiedy były przedstawiane mafijne porachunki.


Mimo tego jednak książkę uważam za bardzo dobrą. Napisana lekkim językiem, z dużą ilością ciekawych, dość szczegółowych opisów i dobrych dialogów, to wszystko sprawiło, że pochłonęłam ją w ciągu jednej nocy.




Za książkę serdecznie dziękuję wydawnictwu Muza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Magiczna moc rytuału

  Tytuł: Rytuały Autor: Dinitris Xyglatas Tłumaczenie: Nika Sztorc Seria: Zrozum Wydawnictwo: Poznańskie Rytuał — określone specyficzne zach...